torsdag, januari 18, 2007

Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone

Den började spelas på radion idag precis när jag hade parkerat hemma så jag blev givetvis tvungen att sitta kvar låten igenom innan jag kunde gå upp. Låten var önskad av en tjej som hade lyckats bryta ben och allt möjligt när hon fixade inför julen och nu fått tillbringa de senaste veckorna på sjukhus. Hon önskade den åt sin pojkvän som tack för hans stöd under tiden och det är precis vad låten handlar om.

"Walk on with hope in your heart, and you'll never walk alone."

Ladda ner

Inga kommentarer: